måndag 25 april 2011

Rätt BH storlek

Jag var in på en sida som räknade ut vilken BH storlek som var den ultimata för just ens kropp. Blev lite bröst-metande också sådär, men var säker på att jag redan visste, jag var ju en 75B. Alltid varit, kommer alltid att vara...

...resultatet visade att jag skulle ha 75G. G! Jag fattade inte... kan detta verkligen stämma? Nå, så fort lovet är över ska jag bege mig in till staden för att testa en 75G. Om den passar kommer jag nog gå med hakan i marken resten av veckan.

Lovar att uppdatera er om det sen.
Vill du också testa? HÄR är länken.

x

3 kommentarer:

ellen sa...

Finns det ens G? :o
Jag är en 75B/75C och kommer alltid vara! Haha. Vågar inte göra testet. :p

Carro sa...

Jag har 70.
Men den här säger att jag ska ha 65D. ??

hahaha!

Qbrium sa...

Carro: Haha, ja... det låter helt sjukt. Ska bli kul att göra en "upp till bevis". Se om det verkligen funkar eller ej. Haha!