måndag 11 april 2011

Tvålar blir garderobsparfym



Var in på Naturligtsnygg.se för att leta inspiration till ett inlägg. Stötte på ett otroligt bra tips;


Om man använder fasta tvålar istället för flytande kan man återanvända dem om de blivit för små, eller man helt enkelt tröttnat på den. Det enda man behöver göra är att stoppa tvålen i en söt påse och sedan placera den i garderoben, eller bland dina lakan. Väldoftande och billigt!


På tal om tvål så kan jag tipsa om ACO intim tvål till rakningen. Det är den enda tvål som varit så pass mild att jag inte fått irriterad hud eller prickar av det. Understryker också att jag har ULTRA känslig hud.

1 kommentar:

Anonym sa...

jävlar vilken bra blogg:O
älskar dina tips. ahah d e min typ av blogg
allt bra me dig?
hur hittade du mig?


http://psychedelique.blogg.se