onsdag 8 juni 2011

Förvaringstips: småsaker i väskan

I min väska finns alltid en necessär med de allra viktigaste grejerna som kan behövas under en dag (eller en lång party natt). Jag tycker det är praktiskt att kunna samla alla mindre saker i en necessär istället för att behöva rota kring i hela väskan om man ska ha något. Jag tänkte dela med mig av vad jag tycker är det viktigaste att ha med sig...

- Penna
- Conclearer
- Läppbalsam
- Läppglans
- Solglasögon (sommartid)
- Fickspegel
- Pincett
- Hårsnoddar x3
- Provflaska: parfym
- Glasfil


x

4 kommentarer:

ellen sa...

sv; Tack så mycket! :) Vi sa att efter vår 2-års dag skulle vi förlova oss så ja, vi hade ju planerat det i över ett år med andra ord :) Bröllop blir det inte än på några år!
Tack, jag gillar också min nya header :) Gammal bild dock eftersom jag inte är så bra på att ta nya bilder ;) Hehe

julia sa...

svar: åh tack så mycket :) jag använder adobe illustrator! :)

ellen sa...

Jag har köpt mig olivolja nu .. är det bara att dutta på en bomullsrondell och sen stryka över ögonen? :)

Qbrium sa...

ellen: angående olivolja som eye makeup-remover; det funkar utmärkt att bara stryka på. Du ser själv resultatet på tussen ;)Lycka till!