söndag 26 juni 2011

Klurig förvaring (örhängen)

Rätt svar: 
Ett shot-glas pyntat med hak-örhängen från glasets kant, samt örhängen med spärr inuti glaset.

Idén uppkom under en glasrensning. Vi hade ett udda shot-glas som egentligen skulle kastas, samtidigt hade jag ingen vettig förvaring för mina  örhängen. Tyckte det var en bra och simpel lösning på problemet. Eftersom jag inte är någon fotograf är följande bilder aningen otydliga, men jag kan garantera att det ser väldigt pråligt ut i verkligheten.

TIPS, "hår och örhängen"
Jag tycker egentligen inte om att ha uppsatt hår, då jag känner mig naken. Med ett par stora örhängen känns den enkla hästsvansen plötsligt mycket mer angenäm. Om du är som mig - testa att köpa dig ett par större örhängen att bära till ditt uppsatta hår!

Här kommer ett par bilder, dock suddiga...
(skyller fortfarande på att jag faktiskt INTE är en fotograf), haha!



Inga kommentarer: