onsdag 22 juni 2011

Motiverande tavla

Jag har inte försvunnit spårlöst, även om uppdateringen varit "sådär" (...), jag har sysselsatt mig med att pyssla lite. Det hela började med en tavla som fått fläckar på sig. Min sambo ville kasta den, men jag stoppade honom i sista stund, för tavlan blev som ny efter en del klippande och klistrande...



Du kan enkelt göra en egen tavla! Antingen använder du ett vanligt papper, inhandlar en gammal tavla på loppis eller använder en tavla du inte längre vill ha. Ta fram ett par gamla tidningar som du är beredd att offra, och leta igenom dem efter citat, bilder, ord och annat som tilltalar just dig. Mina urklipp kommer från bland annat Cosmopolitian, Solo och Hänt Extra. 

x


4 kommentarer:

Agnes sa...

Vad fin den blev! :)

Qbrium sa...

Agnes: tack! Min pojkvän tyckte till och med att den skulle få hänga i hallen (perfekt att se på innan man går utanför dörren med självförtroendet i topp, hihi! ;)

Emma sa...

sv: haha ne men jag tänkte att jag tar lite i taget. så jag klippte 10 cm, blev ganska mycket kortare, typ till axlarna. men nästa gång kanske jag klipper så där.. men precis som du säger, men måste styla det hela tiden. men jag har alltid önskat mej en frisyr man måste fixa med (hur konstigt det än låter) men jag tror jag skulle tycka det var roligt. så kanske nästa gång. är inte så mycket kvar att klippa så blir det så där, hihi :D

Ninni sa...

Sv: Hahahahha, asså <3
Borde de inte egentligen ha fått en hel del negativa och dryga kommentarer tillbaks vid det här laget? Jag förstår inte ens hur de vågar med tanke på hur arga vissa blir. Jag förstår inte heller hur de kan tro det... jag undrar hur de tänker egentligen.

Haha, tack så mycket och detsamma. ;)