fredag 8 juli 2011

Äppelcider-vinäger som ansiktsvatten?

Jag fick en fråga utav en tjej som heter Natalie. Hon berättade att hennes kompis sagt att man kan blanda äppelcider-vinäger och vatten som ansiktsvatten. Hon undrade om jag hört talas om detta tidigare...

Svar: Ja, jag har faktiskt skrivit om det i bloggen innan. Du kan läsa inlägget här. Min personliga upplevelse var att det sved en aning till en början. Kanske jag blandade för starkt? Använder inte ansiktsvatten i vanliga fall, så äppelcider-vinägern tas bara fram i särskilda special fall då jag känner att jag bara MÅSTE ha något extra till huden.

Lycka till!

2 kommentarer:

Custuz sa...

Hej!
När du "recenserar" min blogg, skulle du då kunna göra det på min nya?
Det har varit jätte mycket knas med bloggen hit och dit. Men nu bloggar jag på: www.custuzsdiary.wordpress.com

Kramar

Natalie sa...

Tack för ditt svar!

Oj, visste inte att du hade skrivit om det innan, men det var i alla fall bra att du skrev om hur du tyckte det kändes på din hud.

Jag tror jag i alla fall ska testa och se hur det känns, min hud har nämligen lite tendenser till att bli oljig så detta kan nog funka bra :)