tisdag 5 juli 2011

Som lovat...

Som lovat skriver jag nu en uppdatering. Många har märkt att mitt bloggande satt tvärstopp nu mot mitten av sommaren. Fallet är så att jag jobbar varannan vecka, och är därför hemifrån, utan Internet varannan vecka fram till den sista augusti, därav faller uppdateringen en aning.

I morgon (onsdag) åker jag iväg till London ett par dagar, och sedan tillbaka på jobb. Jag förstår om många av er blir besvikna över att jag faktiskt inte har tid med bloggen.

Jag har fått ett par frågor som jag ska försöka besvara under kvällen (en fråga kom på min e-mail, via den nya funktionen vid sidopanelen! Den har ni väl inte missat?).

De två finalisterna i tävlingen jag haft ska också presenteras under kommande vecka. Kommer att försöka göra färdiga inlägg inför London resan så att ni kan njuta av tidsinställda inlägg trots att jag inte är hemma.

Ha en fortsatt underbar sommar!

/Qbrium

1 kommentar:

Agnes sa...

Detsamma! Hoppas att du får en härlig resa :)

Lite semester kan man gott få unna sig! Dessutom har jag märkt att många bloggar "trappar ner" nu på sommaren, så det är du absolut inte ensam om. Själv kommer jag vara borta i 4 veckor från och med på fredag, längtar :)