måndag 22 augusti 2011

Fuktighetskräm från Lavera

Tidigare skrev jag om hud produkter från Lavera. Jag blev ju helt förälskad i deras body lotion. Men det slutar inte där... nu har jag även blivit hopplöst kär i deras återfuktning för ansiktet. Den är helt underbar! Jag har egentligen ingenting dåligt alls att säga om den här produkten. Det enda är väl priset, en tub kostar runt 100-120 kronor (minns inte exakt). Det känns lite saftigt med tanke på tubens storlek... om man bara använder det som dagkräm och har något annat till natten kan det funka... men som en kombi blir det lätt dyrt i längden.

Den goda listan kan dock göras lång...

> naturliga produkter
> oparfymerad
> eko-märkt
> skapad för torr hud
> utan mineraloljor
> fräsch känsla/doft
> gör huden babylen

 Vad kan man mer önska?


2 kommentarer:

mie sa...

sv: tack för tipset! :)

Lisa - tecknar sa...

Jag jobber mest med gelé och och gör alltid långa naglar haha. Men när man har korta tycker jag att man ska undvika att dekorera tipparna , för det gör bara att naglarna ser konstiga ut. Så fokusera mitt på nageln eller varför inte markera nagelbädden? :)