tisdag 13 september 2011

Gästinlägg; Wedelas Iris


Molly, som läser min blogg har testat några av mina tips. 
Hon ville gärna gästblogga om krämen Iris från Wedela,
och dela med sig av sin upplevelse...





Sammanfattning: 
 Wedelas Iris är en återfuktande kräm som är framtagen till dom med normal och lite torr hud. krämen fungerar utmärkt enligt mig. När man applicerar på den känner man direkt att huden har blivit mycket mjukare och friskare. Som de flesta hudkrämer har Iris en dag och en nattkräm. jag valde dagkrämen, vilket jag i efterhand ångrar på grund av den starka doften. Iris dagkräm fungerar dock utmärkt att ha under sminket. Priset på krämen varierar beroende på butik, men du får en tub för runt 120-180 kronor. 





Extra plus:
Krämen är dryg, en klick lika liten som en ärta räcker till hela ansiktet! 

Minus:
Den speciella doften som jag ogärna använder när jag går ut. Detta är dock det enda negativa med krämen.

Min slutkommentar: 
Det bästa med krämen är att man direkt känner skillnaden på huden, och att det håller i sig. Många har säkert provat en ansiktskräm och sen när den har torkat så är det samma hemska resultat som det var innan man använde krämen, men så är det verkligen inte med Iris!

2 kommentarer:

Lisa H sa...

Hej! Jag är ny läsare här :) Kommer absolut återkomma hit då jag mer och mer börjar gå över till naturliga och ekologiska produkter hemma. Alltid bra med alla tips man kan få!


PS. Du har råkat kasta om bokstäverna L och D i Weleda :)

Qbrium sa...

Hej Lisa, vad roligt att du kommenterar! Tack för att du uppmärksammade mitt stavfel. Händer så lätt... men flera gånger? Nej. Tankeverksamheten har verkligen inte varit på topp här. Haha!

Kul att du kommer tillbaka. Åker till Oslo senare idag, men har laddat med inlägg som dyker upp varje dag, vid 7-10 tiden under veckan.