lördag 24 september 2011

Inreder hösten

Höst, höst, höst. Den mysigaste årstiden av dem alla. Jag gillar att dekorera med ljus, gärna doft-ljus (finns billiga i stor-pack på IKEA) och kanske en eller annan rökelse någonstans. Tänkte dela med mig av några detaljer som jag tycker får mitt hem att kännas lite mysigare i höst. Kanske du själv får några idéer om hur du kan göra ditt hem lite mysigare? Snabba tips: ljus, filtar, te, stora soffkuddar och färgglada blommor.






1. Ljushållaren med blad som hänger på väggen är från Bromarks. Den ger hög mysfaktor och passar på de flesta väggar. Sätts fast med två skruvar i vardera ende.

2. Att sätta vatten i en skål och låta ljus och rosenknoppar (plockade från naturen) flyta är ett billigt men väldigt snyggt knep för att få mer mysfaktor hemma.

3. Just nu är det väldigt populärt med bokstäver och ord hemma, jag valde "HOPE" från okänd närbutik i min stad. Finns dylika på de flesta inredningsbutiker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Seriöst kan du inget mer, kopiera andra är inte det bästa tricket för att väcka uppmärksamhet!

Qbrium sa...

Svar till Anonym:
Jag har inte kopierat inlägget från någon annan. Det är egna bilder, egen text och egen idé. Däremot förvånar det mig inte om flera har samma idéer. Det är trots allt höst, och hösten är en typisk inomhus-tid.