onsdag 19 oktober 2011

Smart SuperStart!

Jag har nyligen hittat en hemsida (som tydligen funnits ett tag). En startsida som titulerar sig som "SuperStart". Jag kan inte annat än att hålla med. Man kan i grund och botten bygga en egen startsida med de saker man behöver. Hur smart är inte detta på en skala? Det finns massor man kan lägga till i sin startsida, man kan dessutom ha flera olika sidor för de olika programmen. 

På min startsida hittar man:
- vädret i min stad
- kalender
- facebook uppdateringar
- hotmail (10 senaste mailen)
- "att göra"-lista
- nyheter från aftonbladet och expressen
- länkar till bloggar och andra sidor jag besöker ofta

7 kommentarer:

Mijam sa...

sv: Ja verkligen! :D

Becca sa...

Smart!

ellen sa...

sv; göra något extra kul idag är tveksamt, väntar inför nästa vecka då pengar rullar in lite grand! :) Då ska jag se om jag kan unna mig en ny väska och sen köpa lite nödvändiga saker ... :)

Becca sa...

sv: Tack för tipsen! Jag var där i maj och shoppade loss på just Primark. Dock så föredrar jag en som ligger utanför Manchester.. Mindre butik, men färre människor och man kunde gå där i lugn och ro! Organic Pharmacy, måste jag besöka!

sandija-fotografier sa...

Nice blogg! allt bra? =)

Elly sa...

Trevlig blogg med lite allt möjligt innehåll. Sånt gillas. :-)

sandija-fotografier sa...

sv. aw ;D jo toppen!