torsdag 13 oktober 2011

Vilka prenumererar?

Jag har sett att jag har 29 stycken som prenumererar på inlägg på Bloglovin. Det skulle vara väldigt kul att veta vilka ni är. Tänkte försöka ordna ett bildspel, eller någon form av presentation på sidopanelen som visar vilka som prenumererar på mina inlägg.


Kommentera gärna inlägget och berätta om du prenumererar - glöm inte eventuell hemsida eller blogg adress! Det är givetvis valfritt, vissa vill helt enkelt vara anonyma. :)











Follow Tips och idéer, vägen till ett lite skönare liv

15 kommentarer:

Smulan sa...

Det är alltid roligt att veta vem som följer ens blogg. Jag har 25 via bloglovin men vet inte vem det är. Hade varit roligt och veta.

Ha en fin dag!

Agnes sa...

Jag, såklart! :)

Cyt sa...

Jag gör! :)

ELLA GRÖN sa...

haha ja... samma här! men som tur var så pluggade jag faktiskt... senare;)

Juliah sa...

sv : förstår dig till 100%, skickar iväg det till dom jag kopierat av ( men har faktist frågat dom om jag fick, o visste inte att det var dina inlägg ) så fixar det nu!

KRAM

Elisabeth sa...

Jag följer också dig. :)

Hanna Li sa...

Jag följer dig!

Qbrium sa...

Vad kul att ni berättar att ni följer mig :)Som ni ser har det dykt upp en rullande länklista i sidopanelen. :)

Hanna Li: Har du någon blogg? På din profil ser jag bara bloggar du följer. (Tänkte på länkningen).

Becca sa...

Hittade precis din blogg genom Bloggtrafik och jag har addat dig på Bloglovin. Verkar vara en blogg i precis min smak!

Qbrium sa...

Becca: Åh, vad roligt att höra. :) Hoppas du gillar läsningen. Ett hett tips är att gå igenom de kategorier (sidopanelen) som intresserar dig. Finns massor med godis :)

Amanda sa...

Jag prenumererar! :)

gueog sa...

Jag är en av dina bloglovinstalkers! ^^

Mona ♥ La Vie est Belle sa...

Jag följer med! :)

Sofie sa...

Jag följer också! :)

Malin sa...

Jag har inte skaffat Bloglovin alls, vilket jag kanske borde så jag trillar in här lite sporadiskt... ;-) Fördelen är när man har sina favoritbloggar i det egna länkfältet så kommer man ihåg och titta ändå. Lite orolig att Bloglovin gör att jag läser mer på bloggar än jag har tid med, men kanske blir det tvärtom och lättare att sortera?

Skrev den här kommentaren långt tidigare, men jag verkar ha glömt att skriva in kontrollordet eftersom den inte dykt upp...?