fredag 9 december 2011

Uppdatering: naglarna

- Hur funkar lösnaglarna mot kliande på eksem?

Det funkar TOPPEN! Jag är i princip helt hel och utan blödande sår alls. ALLT tackvare mina super schysta akryl förlängningar. Jag kommer absolut fortsätta att göra akrylnaglar. En bonus är ju att det är sjukt snyggt att ha så där långa, "perfekta" naglar som man sällan annars själv får till.

Min vardag har underlättats massor sedan jag skaffade mina naglar. Jag vaknar inte upp i blodiga lakan mer, det är ingen skräck att gå i duschen på grund av uppriven hud. Det är skönt att ändå kunna klia, utan att vara rädd att man river upp sig själv. Jag kan äntligen ha ljusa kläder utan att vara rädd för att det ska sluta med blodfläckar på ryggen etc. Jag rekommenderar VARMT denna metod till er som har eksem av den värre sorten. Det botar ju inte hud sjukdomen - men det underlättar, åh... så det underlättar!

Jag är SUPER NÖJD!

1 kommentar:

Tinna sa...

Vad härligt att det fungerade så superbra för dig! :D
Kul när något så snyggt kan fungera så bra ;)