lördag 21 januari 2012

Premiär: LOVEKO


För någon vecka gjorde jag min premiär beställning hos Loveko... men inte bara det, Loveko blev nämligen premiär butiken för Internet-handel för mig! Och så smidigt som leveransen kom tror jag absolut inte det blir sista gången jag beställer från nätet, eller från Loveko.

Jag beställde: ett body butter från Organic Essence (med doft av vanilj och apelsin), ett body butter från Lulu's med doft av choklad och kokos samt en ansiktskräm (multi kräm) med blåbär. Jag blev riktigt glad och rätt överaskad när jag fick en present från Loveko - ett naturligt värmeljus på soja. Häftigt!

Än så länge har jag bara hunnit testa produkterna lite smått. Jag älskade Organic Essence idé om att förpackningen ska vara komposterbar. Själva burken blir plötsligt en prydnad i sig självt! Lulu's body butter är i fast form, men det smälter av värmen i händerna. Känns riktigt behaglig på och ger en söt doft av choklad.

En annan grej jag tyckte var sjukt smart var de små skedarna man fick med. Väldigt hygieniskt att använda om man insisterar på att använda kräm från burkar. Jag lade mina skedar i en liten glasburk för att hålla ordning på dem. Märkt att de lätt ville falla omkring om man bara lade dem ovanpå burklocket.

FÖRRESTEN! 
Jag fick en fråga angående var man kan köpa lypsyl tuber. Loveko har precis öppnat en ny avdelning i sitt sortiment för de som vill göra egna hudvårds produkter. HÄR hittar du lypsyl tuber för 6 kronor/st.

2 kommentarer:

Becca sa...

Oh så spännande! När mina lotions och butters är slut ska jag nog beställa därifrån!

Agnes - Ekolicious sa...

Åh, vad roligt! Loveko är en av mina favoritbutiker, blir alltid nöjd när jag handlar från dem! :) Hoppas att du kommer tycka om Lulu's lika mycket som jag! :D Ska bli kul att läsa alla recensioner sen!