söndag 22 april 2012

Smart förvaring av oljor i badrummet


Jag heter Paulina och driver bloggen Förvaringsdrottningen, som handlar om smarta förvaringslösningar. Qbrium har bett mig att göra ett gästinlägg om ultimat förvaring för oljor, då hon ju skriver mycket om dessa. Oljor är härliga, men som ni säkert vet, så kladdar de och kan även fräcka av sig på kläder. Så mitt uppdrag från Qbrium var att hitta en bra förvaringsösning för detta. 
Vad jag kom fram till var:


En låg bricka där man kan ställa alla produkter som kan kladda. Då blir det rent i badrumskapet och man kan dessutom ta ut brickan ur skåpet och få överblick över allt som står på den. En låg blicka är också lättare att rengöra.
Brickan på bilden är gjord av betong (fast den är inte alls tung), och inköptes på Granit. En annan variant från samma affär kan se ut så här: 

Nu hoppas jag att det blir mindre kladdigt i era badrum. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå varför har du slutat blogga??:(