fredag 21 december 2012

I LOVE...

...bildbomb! Favoriterna just nu (observera: ingen smygreklam, enbart ren kärlek!).

Det är sällan jag sitter och listar produkter på det här viset... men ibland måste man ju bara få göra det. Speciellt såhär inför jul. Kanske lite inspiration såhär sista dagarna inför julen?

För övrigt tycker jag det är ganska jobbigt med den julhysteri som sker varje år. Alla ska ha julklappar, och allt ska vara så genomtänkt och helt sockerunderbart så att man bara spyr. Nej tack...

...men jag kan inte påstå att jag blev jätteledsen när en av mina bästa kompisar kommer hem till mig med en flaska skin repair lotion från Q For Skin, vidare fortsätter hon "ja, jag tyckte du skrivit något på bloggen om att du gillade den här...". SKOJAR DU? Världens underbaraste kräm för torr, eksemhud!!!

Förresten har jag fått en hel del mail angående personer som tänkt testa Q For Skin. Jag hoppas verkligen att krämen hjälper dem lika mycket som den hjälpt mig... och om jag är riktigt, riktigt snäll så kanske det dimper ner en recension i mailen?

Ni har väl inte missat att jag gärna tar emot gästinlägg och recensioner från andra som testat samma produkter som mig? Tycker att det är riktigt kul att få läsa vad andra tyckte om de krämer, oljor och produkter jag själv skrivit om (ja, för all del sånt jag inte skrivit om också).



Storpack armband från H&M: 
Piffar upp vilken vardagsklädsel som helst, och det bästa är att
man kan slarva bort dem på fester - utan att få ångest.

Vardagsklänningen:
Lite mer power i vardagen, helt enkelt.

Koppar från Indiska:
Stora, mönstrade och det känns som teet aldrig tar slut
när man dricker från Indiskas ENORMA koppar...
... vackra är de också!

Vardagsstövlarna:
Lika fint till jeans som till klänning.

Flätan:
Jättemysig frisyr som helt klart är underskattad.
Fixar vilken risig hårdag som helst!

Boleros:
Nu kan jag äntligen fortsätta använda sommarklänningarna,
utan att det ser för kallt ut. Tycker om New Yorkers basic-boleros,
har basic-modellen hemma - i tre olika färger!

Yankee Candle:
Löjligt dyra doftljus, men OHH så lyxigt! Sjukt många olika 
spännande, och verklighetstrogna dofter att välja på. 
Just nu brinner Strawberry Buttercream hemma hos mig.

Cien Nail Polish Remover:
Tackvare den smidiga pumpen vid flaskans öppning 
kan man lätt pumpa ut nagellack-borttagningsmedlet 
på en bomullstuss utan att förspilla en enda droppe, 
eller riskera att få medlet över kläder eller nymålade naglar. 

Lavera Body Lotions: 
Underbara, härliga dofter från Lavera. Naturkosmetiska 
body lotions som är anpassade för känslig (och atopisk) hud. 
Kan man annat än älska dessa tuber?

Inga kommentarer: