torsdag 17 januari 2013

Skoförvaring på galge

Angående mitt förra inlägg om skoförvaring där vi använt utrymmet under sängen för att skapa en låda för skor (länk till inlägget) så fick jag bilden nedan skickad till mig.

 Ett ganska litet och smart knep för att förvara skorna. Man kan antingen använda sig av de stänger som vanligtvis finns i garderoben, eller köpa stänger för att placera i olika höjder på valfri plats. Billigt smart, och ett ganska sött sätt att förvara skorna.

Något för Förvaringsdrottningen kanske?

3 kommentarer:

Förvaringsdrtottningen sa...

Tack för tipset!:)

Camilla Pohjolainen sa...

Det här måste jag säga att är en av de smartare pysslen jag sätt :) Jag måste ju testa det här!

//Camilla Pohjolainen
Bara Det Ljuvligaste

Qbrium sa...

Camilla: jo, det var riktigt finurligt faktiskt. Ska absolut inte ta åt mig all ära, då det faktiskt var en bekant som skickade bilden till mig. Men, man måste ju bara dela med sig av sånt här :)