tisdag 29 januari 2013

Ställning för smycken

Fick precis hem en ställning för smycken. Är riktigt, riktigt nöjd med min nya inredningsdetalj. Inte nog med att jag nu mer har superfin översikt över mina smycken, hela ställningen gjorde ett stort lyft i rummet. Praktiskt och dekorativt. Vem tackar nej till det?

Tidigare hade jag mina smycken i en kartong som liknade lite en skolåda. Det funkade visserligen, men processen att ta fram lådan och rota genom den efter smyckena man ville använda blev helt enkelt för lång - smyckena har mest bara legat, och de jag använder aktivt har funnits huller om buller runt lägenheten och risken att damsugaren skulle slukat upp favoritörhängena var rätt stor.

Med risk för att verka som en inredningsblogg vill jag bara påpeka att detta givetvis underlättar vardagen - massor! ;) Haha. Här kommer lite bilder...

På bilden till höger, högst upp ser ni ett bra sätt att förvara smycken då man är på resa. Lätt att hitta det man söker, och de olika facken skiljer ringar, halsband och örhängen åt.


3 kommentarer:

maria gustafsson sa...

Hej!vart har du köpt din ställning?jag har letat för fullt,Den du har skulle fungera för alla mina halsband.kram maria

maria gustafsson sa...

Hej!vart har du köpt din ställning.jag skulle verkligen behöva en till alla mina halsband,Ha en fortsatt trevlig kväll,kram maria

Qbrium sa...

Hej Maria, ställningen är köpt på quriosa.fi. Du får kika på deras hemsida om de eventuellt levererar till Sverige också. 16 euro betalade jag för denna skatt. :)