tisdag 5 mars 2013

Candida diet, försenade bilder

Nu var det ju ungefär ett halvår sedan jag genomförde min Candida diet. Och jag lovade ju mer bilder. De sista bilderna från dieten har tagits med mobilkamera. Ett tag var min sladd till datorn borttappad  Men nu är den upphittad och jag kan med glädje leverera de sista bilderna som kompletterar hela min Candida diet.

För de som inte följt med mitt Candida projekt finns det både bild och förklaringar under kategorin Candida Diet. En suverän diet för grundlig utrensning i kroppen. Här, här och här kan ni hitta ett inlägg där ni ser före/efter bilder på min kropp. Ganska fascinerande måste jag själv säga.

Detta inlägg får också funka som lite inspiration till de som strävar efter beach kroppen 2013. För mer matbilder, information och resultatbilder hänvisarv jag till kategorin Candida Diet.

Pusselbitarna som fattades: 

Kyckling är inte första gången på menyn. Favorit i repris. 

Biff, kryddade tomater, baconlindade sparrisar. Simpelt men gott!

OBS: Keso är egentligen ett "no-no", men detta är en måltid i övergångsperioden till "normal mat". 










Inga kommentarer: