fredag 29 mars 2013

Kokosolja från Thailand

Titta vilken fin present jag fick hem av ett par bekanta som varit till Thailand. 100% Kokosolja. Vet dock inte alls vad det står på förpackningen. Den doftar ljuvligt av kokos och känns skön mot kroppen. Inte råkar någon av er kunna thailändska, eller vet någon som kan?

Uppdate: lade in bilden och känner mig sjukt dum... texten blev ju bak och fram. Suck.

Någon som sett denna flaska på den svenska/finska marknaden, eller sett någon thailändsk butik Sverige eller Finland som säljer denna?


Slänger in en informativ bild om kokosnötens 
goda effekter under graviditeten också; 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kokosolja kan hjälpa till att förebygga HIV? Det förvånar mig mycket att de kommer med så ogrundade påståenden. //Hanna Li

Qbrium sa...

Hanna Li: haha, ja... det påståendet var nog lite udda. Missade att det stod HIV om jag ska vara helt ärlig... herpes kan jag ändå tänka mig att det kanske kan hjälpa mot.

Man ta det lite med en nya salt när man hittar det som cirkulerade bild på Facebook. ;)