söndag 24 mars 2013

Veckans kommentatör, vecka 12

Vecka 12: http://linnidag.blogspot.com/

- Veckans kommentatör är Linn som driver bloggen Linn Idag. Bloggen är rätt nystartad, men trots det så finns det mycket finurligt att läsa om. Bloggens fokus är ordning och reda, smarta saker och tips för att få livspusslet att gå ihop. När jag läser bloggen tänker jag "wow, varför kom inte jag på det där?". Tycker helt klart att den är läsvärd, finns mängder med bra tips att anamma i sin egna vardag. Linn är även medlem i Viktväktarna; hon delar med sig av recept, tips och liknande. Det som mest gör att jag gillar bloggen är organisaionsdelen och de tips hon kommer med. Som bekant är jag ju själv en typisk tips-och-trix-människa. Gillar du också att organisera, eller känner att du har svårt att få organisation på alla dina saker där hemma? Är livspusslet lite jobbigt ibland, och drar du ut på saker du skulle kunna göra direkt? Då har Linn en hel del tips att komma med. 

För övrigt hoppas jag bilden inte blev för "rörig", ville framställa någon form av ordning och reda trots ett visst "kaos".

2 kommentarer:

Linn sa...

Wohoo!
Stort tack!
Kram
Linn

Linn sa...

Har skrivit ett litet inlägg om att bli veckans kommentatör hos dig :)

http://linnidag.blogspot.se/2013/03/veckans-kommentator.html

Kram
Linn