söndag 3 mars 2013

Veckans kommentatör, vecka 9

Vecka 9: http://labellaaa.blogg.se/

- Veckans kommentatör är 24 åriga Isabelle från Valbo som bloggar om sitt liv. Isabelle har bloggat sedan december, 2010. Inläggen varierar rätt mycket. Bland de senaste inläggen hittar man rubriker som "Do it!", "myspys", "vinkväll" och "Magaluf y Ibiza". Bloggerskan verkar kunna en hel del om Ibiza, är du på väg dit i sommar kan du kanske hitta ett eller annat läsvärt inlägg, eller varför inte fråga henne om tips? 

3 kommentarer:

Bella sa...

Men Gud vad glad jag blir. Såg din kommentar igår när jag skulle gå och lägga mig efter en hemskt dålig dag och att då få se att jag blivit veckans kommentatör gjorde att åtminstone slutet på dagen blev bra! :)

Tessie sa...

Wohooo! min porris.. Vad roligt idé och grej. Grattis Bella :)

Tessie sa...

Jag skulle gärna vilja bli veckans kommentatör! :)

SV; Ja men det är en toppen idé :)
Tack :) Jo men visst är det så att det skiljer sig. Det får jag lov att säga att det gör. Jag tycker tex att att det lila paketet, lövbergs lila? är super äkligt.. gevalia är inte heller bland det godaste men de funkar.. hade ett blå mocka hemma innan jag bytte nu och det är stor skillnad.. gillar verkligen det jag har nu :)