onsdag 3 april 2013

Silverte

Supersnabbt och superkort tips från en "dödssjuk" Qbrium: 

Sitter här hemma och dricker silverte mot min förkylning - plötsligt slog det mig att jag aldrig skrivit om silverte tidigare. Silverte består av hett vatten och mjölk/grädde och honung/socker. Utmärkt val om man inte har te hemma, men även om man har ont i halsen. Själv väljer jag att dricka mitt silverte med hett vatten, mjölk och honung. Hoppas ni får en superfin vecka! Jag har egentligen massor med fint att skriva om, men just nu finns inte orken. Återkommer förhoppningsvis innan veckan är slut.

4 kommentarer:

Linn sa...

Ouch, själv har jag precis legat så där sjuk. Stackars dig. Krya på dig!

Estelle sa...

Inget kul at va förkyld, hoppas det går över snabbt!
Tyvärr är mjölkprodukter inte bra att äta när man är förkyld eftersom det är slembildande bland annat och kan göra att förkylningen förvärras..

Gurkiss sa...

Sådant rekommenderar min farmor om man är förkyld eller har ont i halsen :)

Krya på dig.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Gurkiss sa...

Hej igen!

Ang din fråga jag vet inte riktigt vad jag ska rekommendera om man vill börja med scrapbooking.
En skärare är ju alltid bra att ha och papper. Beroende på om du ska göra layouter eller kort så beror det också lite på. Till kort behöver man lite stämplar, lite pennor att färglägga med.

Ha de gott.
Kram Gurkiss