måndag 8 april 2013

Veckans kommentatör, vecka 14

Vecka 14: http://tankarsombankar.blogg.se/

- Veckans kommentatör är Estelle som driver bloggen Tankarsombankar. Bloggen är blygsamt inredd i blått, och vid första anblicken ser den inte ut att vara så speciell. Men om man tar sig tid att titta vad Estelle skriver om så blir den genast mycket mer intressant. Hon skriver mycket om mediciner, hudvård, naturligt, hälsa etc. Men även om sin egna problematik. Riktigt intressant att läsa. Estelle har bloggat sedan 2007 - så det finns otroligt mycket information att hämta från hennes blogg. Hon skriver både personligt och om naturlig hudvård (precis som jag). Hon verkar riktigt kunnig inom området och jag skulle absolut rekommendera en djupdykning i hennes blogg.

1 kommentar:

Estelle sa...

Oj! Blev helt stel/chockad/förvånad och glad när jag såg att du lagt upp MIG som veckans kommentatör!
Vad fint du skriver om mig och min blogg! :)
TACKAR SÅ MYCKET! :)

*STOR kram*