onsdag 7 augusti 2013

Rosenseriens Proteinschampo


Vi fortsätter med mer schampo-prat: I jakten på "det perfekta schampot" har jag nu testat Rosenseriens Proteinschampo. Tyvärr var detta ingen hit. Har tidigare också testat andra produkter från Rosenserien som varit lite "si sådär". Tror inte Rosenserien är min melodi. Det verkar vara otroligt olika hur Rosenseriens produkter fungerar beroende på individ. Vissa hyllar dem till skyn, medan andra tycker huden blir MER irriterad.

Detta schampo gjorde ingen skillnad på mitt torra hårbotten. Det blev visserligen inte sämre, men inte bättre heller. Efter att testat det annars väldigt dryga schampot i över en månad använde jag det som raklödder till benen istället. Funkade prima. Lite dyrt raklödder bara, i och med att jag i vanliga fall bara använder olivolja. ;)

Vad tycker du om Rosenseriens produkter? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosenseriens ansiktskrämer/produkter tycker jag är suveräna, och det är något som ofta blir ett återköp. Särskilt aloe specialkräm.

Elisabeth sa...

Jag är inte sådär jätteförtjust i Rosenseriens produkter heller. Jag har testat deras deo och en ansiktsrengöring och ingendera av dem blev någon favorit hos mig.