lördag 10 augusti 2013

Skrubb med lavendel och jordgubb

Jag har sååå många utkast på denna blogg. Utkasten består främst av länkar på saker jag läst som jag vill spara, med saker jag inte hunnit testa och inlägg från andra superfantastiska bloggare som bara är så värda att spara...men, nu är det dags att rensa upp bland utkasten.

Detta inlägg har funnits läääänge bland mina utkast, och för ungefär 15 minuter sedan var detta fortfarande bara ett foster i form av en länk till ett recept. Tyvärr har jag inte kommit mig för att testa detta recept än, och jag vill så gärna publicera detta just nu, just idag. All cred till Mona för detta inlägg. 

Läste på Bloggen La Vie Est Belle (som drivs av Mona) om en skrubb som såg helt underbar ut. Ett ruskigt bra tips att testa efter långa soliga dagar på stranden - fräscha upp huden med en lyxig skrubb utan dess like! Bilden kommer från Monas blogg. För hela receptet klicka på länken nedan så kommer du direkt till hennes blogg. :)


1 kommentar:

Mona ♥ La Vie est Belle sa...

Tack söta du för ditt inlägg. Vad glad jag blir! :) Den skrubben är jättehärlig så du får testa den någon dag.