tisdag 4 mars 2014

Damn it! Computer world...

Min dator har kraschat och vilar tungt. Bearbetar bekanta med bidrag till min födelsedag och snackar ersättningar med försäkringsbolaget. Med lite tur är inte allt som jag inte än hunnit säkerhetskopiera försvunnet för all framtid. Jag återkommer med bloggandet när jag investerat i en ny dator. Tills dess ska jag ruva på fler inlägg och förhoppningsvis hinna med lite DYI-produkter. Med en dator mindre i hushållet blir det definitivt mer tid till annat... så som att läsa boken IMPOTENSMADRASSEN av Monica Kauppi.

Har även kommit i kontakt med alternativa preventivmetoder som är både miljövänliga och hormonfria. Ska bli jättekul att få utvärdera och dela med mig av detta. :) Tills dess hoppas jag alla får en helt underbar början på våren! På återhörande.

Inga kommentarer: